17 thoughts on “Епизоди 276-278

  1. Ехаа БРАВО момчета знаех си че скоро ще гледаме браво браво само така !!!

  2. Много ме зарадвахте със епизодите 🙂 Благодаря за превода 😀

  3. Благодаря ви харесвате ми защото продължавате да ни радвате с нови епизоди само в същия дух продължавайте ! 🙂

    • и аз съм на същото мнение продължаваите все така и не бързаите

      • колкото по напред отиваме с епизодите все по интересни стават весели празници ви желая 😛 😛

  4. ще очакваме ли за нова година някаква изненада?

    • не мисля сигурно хората празнуват нека си починат

      • аз залагам на това че ще има изненада в първите дни на 2016 или даже точно на нова година…

  5. за много години на всички бъдете винаги щасливи през тази година а доколкото до епизодите ще почакаме колкото е необходимо 🙂 😛 😉

  6. Честита нова година на целя екип. Желая ви много здраве ,късмет ,щастие и все така да ни радвате .Благодаря ви още веднъж за труда който полагате вие сте номер ЕДНО !!!

Вашият коментар